Vedoucí týmu HŘEBCI Ludíkov

Musilová Lenka
Ludíkov 105
Boskovice
680 01
Musilová Lenka - 777166412
vybornalenka@centrum.cz

Prezidentem Asociace Malého fotbalu

06.04.2013 17:00

 

Prezident Asociace Malého fotbalu ČR Filip Juda sobě Stal prezidentem Světové federace Malého fotbalu

Filip Juda, Prezident Asociace Malého fotbalu České republiky sp Stal prezidentem Světové federace Malého fotbalu, která zastřešuje miliony hráčů na celém světě. Přesvědčivým výsledkem zvítězil jsem volbě, která proběhla TuTo sobotu 6. Dubna 2013 v anglickém Birminghamu, plížit federace. Volbu prezidenta Světové federace Malého fotbalu vyhrál i prez účast lídrů Malého fotbalu ze Spojených statu, Mexika Indie. Jen v Americe Mexiku přitom malý fotbal Cita prez 10 milionů hráčů.

Jeho Triumf was výsledkem MJ. podpory samotného Prezidenta ČR Miloše Zemana, předsedy Českého svazu tělesné výchovy Prvního místopředsedy Českého olympijského výboru pana Miroslava Jansty. K tomu Filip Juda dodává: "Tato důvěra byla pro MĚ důležitým motivačním faktorem was jsem si vědom, ze nyní opravdu kandiduji především ZA českou republiku." Vliv na Vítězství Mela určitě i skvěle hodnocená prezentace o budoucnosti Malého fotbalu jeho rozvoji. Filip Juda k tomuto úspěchu řekl: "Velice si vážím důvěry, kterou mi delegáti sjezdu dali Tak silného mandátu, ktery jsem obdržel, ktery JE pro MĚ opravdu very zavazujícím. Dže nyní předchůdci mnou Pět let, jsem kterých musim dokázat, ze sp delegáti svojí volbou nemýlili, ze si vybrali pracovitého důvěryhodného Lidra ". Na otázku, jake budou jeho kroky v průběhu jeho mandátu, odpověděl: "Jak jsem Jiz představil VŠEM delegátům pred mojí volbou, v nastávajících letech Peti chci dostat malý fotbal z Aktuálně třetího na druhý Nejvetsi sportovní na světě, co o sobě počtu Sportovců TYČE. Dale chci zvýšit medializaci v zemích, KDE ji malý fotbal Nema v dostatečné bahně implementovat Nový software Malého fotbalu ZA účelem sjednocení regionálních, Národních mezinárodních výsledků Statistik tohoto Sportu Tim Tak rozšířit zkvalitnit dalsi servis pro hráče jejich fanoušky, pivo vzít Rozhodčí týmů funkcionáře. Součástí tohoto inovačního balíčku Bude i můj legislativní návrh na změnu stanov, týkající sobě organizační restrukturalizace, konkrétně volby předsedů jednotlivých komisí Světové federace Malého fotbalu, ZA jejichž Výběr jmenování Mel odpovídat Prezident svazu, JE -. Li DLE stanov ZA jejich praci zodpovědný " Malý fotbal v České republice: Česká republika JE po Velké Británii Německu třetím největším evropským svazem Malého fotbalu.Malý fotbal u Nás hraje více nez 115 000 hráčů, z nichž více nez 72 000 JE registrovaných pod Asociací Malého fotbalu České republiky. Více na  www.malyfotbal.cz .

Dr. Filip Juda: 

1998 - začíná organizovat První soutez Malého fotbalu v Brně 

2003 - zakládá Brněnský svaz Malé kopané, os, proveďte jehož cela JE jsem stejném ROCE Zvolen (znovuzvolen následně iv ROCE 2008), 

2005 - zakládá Českomoravský svaz Malé kopané, dnes pod názvem Asociace Malého fotbalu České republiky, proveďte jehož cela JE jsem stejný rok Zvolen (znovuzvolen v ROCE 2010), 
březen 2012 - kandiduje na příspěvek viceprezidenta Evropske federace Malého fotbalu předsedy Legislativní komise Teto federace, na Oba posty JE 
Zvolen v prvním Kole, 
2013 - kandiduje na prezidenta Světové federace po Malého fotbalu, Zvolen jsem druhém Kole.